Reklama lokalna – daj się znaleźć ziomkom
Czy wiesz, że według raportu PWC, aż 51% konsumentów deklaruje większe zaangażowanie w biznesy lokalne? Ostatnie lata dobitnie uzmysłowiły nam, […]
Czy wiesz, że według raportu PWC, aż 51% konsumentów deklaruje większe zaangażowanie w biznesy lokalne? Ostatnie lata dobitnie uzmysłowiły nam, […]
W czasach ogromnej konkurencji rynkowej, nie ma się co łudzić, że bez odpowiedniej reklamy Twojej firmie uda się zaistnieć. Marketing […]
CSS to skrót oznaczający Comparison Shopping Services, a po polsku po prostu porównywarkę cen. Jest ona używana w kampaniach produktowych […]
Google Ads (do 2018 r. znany jako AdWords) to system reklamowy od najczęściej używanej wyszukiwarki internetowej świata. Umożliwia on wyświetlanie […]
Fenomen narzędzia reklamowego Google (Google Ads, dawniej AdWords), polega między innymi na przystępności. Może z niego korzystać w zasadzie każdy, […]
Prowadzenie własnej firmy to dla wielu osób spełnienie marzenia o niezależności. Rzeczywistość często bywa jednak trudniejsza niż wyobrażenia – przynajmniej […]
Współczesna reklama to przede wszystkim nie telewizja, prasa czy billboardy, a Internet. W internecie natomiast król jest tylko jeden – […]
Często wybierając strategię odpowiednią dla naszego biznesu, stajemy przed dylematem: marketing internetowy a tradycyjny. Co lepsze? Co wybrać? W co […]
Google to od dawna znacznie więcej niż najpopularniejsza wyszukiwarka świata. Współcześnie jest to również potentat świata reklamy. Google Ads to […]